Tarieven

Alle kosten op een rijtje
Zwemclub ABC biedt op 2 locaties zwemlessen aan: Amstelveen en Amsterdam.

Op locatie Amstelveen bieden wij van maandag t/m zondag zwemles aan. En op locatie Amsterdam bieden wij op zaterdag en zondag zwemlessen aan.

Onze lessen hebben een duur van 45 minuten. 2x per week zwemles is ook mogelijk.
Een lesperiode duurt een maand. Hieronder de opbouw van de lessen:
Inschrijving (eenmalig)
Per les Zwem ABC 45 min
Per les Zwemvaardigheid
Diplomakosten (eenmalig)
Privéles zwem ABC 45 min 1:1

Betaling
De betaling wordt d.m.v. automatische incasso, per maand geïncasseerd, en loopt door totdat het betreffende diploma is behaald. De inschrijfkosten worden tijdens de inschrijving voldaan middels Ideal. De kosten voor het diplomazwemmen zijn eenmalig, en dienen een week voor aanvang van het afzwemmen te worden voldaan.

Download hier de Zwemclub ABC kleurplaat

WAAROM ZWEMCLUB ABC?

Waarom kiezen voor Zwemclub ABC?

Zwemclub ABC heeft ruim 15 jaar ervaring in het geven van zwemles ABC aan kinderen.
Wij geven zwemles ABC, zwemvaardigheid, snorkelles, survivalles en privéles aan kinderen, in een verwarmd zwembad. De erkende zwemlesinstructeurs zijn altijd zeer gemotiveerd en hebben ruime ervaring in het zwemonderwijs. Inschrijven is mogelijk vanaf 4 jaar oud. Wij werken op locatie Amstelveen (Healthcity Premium).
We houden ons aan de eisen van de Nationale Raad Zwemveiligheid. Jaarlijks wordt de zwemschool getoetst op kwaliteit.
Kleine groepjes (max. 6 kinderen)
Dezelfde zweminstructeur
Persoonlijk volgsysteem (Zwemscore)
Speelse werkvormen
Verwarmd zwembad
Zwemclub ABC Amstelveen

Kom bij ons onder water gluren!

Vragen over onze zwemlessen? Stuur ons een bericht via Whatsapp of Email